Bedenktijd & retourneren

 

Wanneer de geleverde artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze uiteraard retourneren.

Registreer u retouren in ons Retour aanmelden.
Hiervoor heb u de naam, het ordernummer nodig en het e-mailadres waarmee de bestelling werd geplaatst.
U vindt het ordernummer in de pakbon of factuurnummer.

Altijd een afzender op het pakket vermelden!!

 

De consument heeft:
14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
Daarna 14 dagen om het product terug te sturen.
Maakt een klant gebruik van zijn retourrecht dan stort Stevano SK het orderbedrag binnen 14 dagen na de retour melding terug te storten.

IDealbetaling: het aankoopbedrag ontvangt u op het gebruikte rekeningnummer.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Artikelen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn, en met alle originele labels eraan bevestigd.

Het product mag niet zijn gedragen, gewassen of sporen van gebruik bevatten. Ook dient het product vrij te zijn van luchtjes als parfum, rook of zweet.

 

Zijn er producten die ik niet kan terugsturen?
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

 

Stop het artikel ongedragen (indien redelijkerwijs mogelijk) en in originele doos, compleet met alle toebehoren, in een extra verzenddoos.
Voeg de orderbevestiging  van Stevano SK die je bij de levering hebt ontvangen bij de zending en plak de doos goed dicht.

 

Verzendkosten
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 5.95 per pakket.

 

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.
Heeft u een klacht over een artikel?

U kunt uw klacht mailen naar info@stevano.nl

 

Welke gegevens hebben wij nodig?

Uw ordernummer .
Duidelijke foto’s en een omschrijving van het mankement.